ska flytta.

Jag har bestämt mig jag ska flytta när jag får lägenhet.
Men ändå tjatas det av dom jag vill bort ifrån, -du måste tänka igenom det här ordentligt. - det kommer bli jobbigt för dig ekonomiskt. -du kommer behöva göra mer saker än du räknar med.
ja visst fine... men jag räknar faktiskt med att få tahand om mig själv och det vore lite trevligt med stöd!!
I lördags var jag barnvakt till mina syskon, det slutade med att att min syster riktade en kökskniv mot mig och jag ringde hit Jimmy.
Jag kan inte bo kvar här, jag är så otroligt glad för att jag har vänner som ställer upp för mig och jag vet inte vad jag skulle tagit mig till om Jimmy inte kommit hit.
Jag känner mig sårbar igen och det passar sig inte för mig att känna så.

Mina vänner stöttar mig iaf vilket bara bevisar det faktum att dom är mer familj till mig än vad min familj är.
Nu ska jag äta mat, duscha och sen åka in till stan han min etik kurs idag. :)

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0