För vi är dom tuffa, tuffaste, tuffa. Dom tuffaste djuren som finns!

Sitter här och lyssnar på djungeldjuret Hugo, städar lite eller det rätta ordet är nog plockar och packar jag var och handlade massa bra och ha prylar inför resan idag! Allt känns kanon och det känns som om vi kommer iväg igen nu, luftrumet över sverige öppnar idag och imorgon så alla flygplatser börjar öppna och det ser ljust ut.
Jag växlade lite respengar förut för att stäka hoppet ännu mer, så det börjar kännas riktigt bra! Ska skicka ett sms ner till frankrike sen så att de vet hur det ser ut! :P 
Jag funderar på om jag ska våga mig att formulera det på franska eller om jag ska hålla mig till engelska x)

Men nu ska jag åter gå till att förbereda för tvätten imorgon! För jag måste hinna få så mycket tvättat som det bara går, ja menar vi kan ju inte åka utan kläder! ^^  haha

Hoppas allt är bra med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0