Knepet är att aldrig ge sig!

Jag har vaknat igen! ;D
Jag tänkte bara meddela världen att jag sitter och skriver en affärsidé, en vision och har därmed påbörjat en affärsplan! Jag sitter även och börjar känna mig lite som en desperat stalker! ^^ Jag har ringt massor hela förmiddagen, mejlat och tilloch med kommenterat hennes blogg, inget gensvar ännu, haha jag är bara en brinnande eld jag menar inget illa och jag kommer sluta terrorisera den stackars människan så fort jag fått ett ja eller ett nej! eller ja får jag ett ja som kommer jag flyga överallt och isf blir det fastighetsmäklaren och banken på måndag!
Jag har ju ta mig fasen till och med redan hittat lokal ju!
Och den här idéen är inte någon lika kompliserad sak som att starta en nattklubb so om jag har tur och allt går som jag vill kan det här projektet redan vara igång och rulle lagom till sommarlovet börjar hör av mig mer om det isf för då kommer jag ju behöva personal! :D hihi Jag är lycklig och svävar på rosamoln, kanske lyckas jag kanske gör jag inte det. Allting beror ju på om jag får ett ja eller ett nej.
Men får jag ett ja så kan det hända saker i hela den här stan innom kort och jag kommer orsaka dem! haha jag är uppspelt och troligtvis lite halvt galen! xD
Men det gillar vi! x)

Jag har saker pågång igen jag är glad jag gör saker jag ordnar saker jag ringer folk jag mejlar folk och jag känner att jag lever igen det här är då annat än och plugga iaf! X)
Håll nu tummarna alla vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0