En månad utan skrivlust..men nu är jag tillbaka! :)

Hej på er!

Jag tänkte börja med att berätta om min alla hjärtansdag som var den mysigaste någonsin!
Jimmy lagade helt sagolikt god mat, vi hade rosblad i hela lägenheten och tog verkligen hand om varandra. Myste i badkaret med rosblad och massa skum!
Det var sådär riktigt mysigt och romantiskt som man bara kan önska!
Kände mig som en prinsessa! <3

Sen har jag faktiskt varit lite nere och deppig ett tag, har försökt att inte visa det men det har berott på problem med csn och inga pengar på två månader!:O
Men på tisdag är min mardröm över, då får jag äntligen pengar och räkningarna kan betalas.

Idag var jag och min prins (tänker kalla honom det just nu, ni får stå ut med det för att han behandlar mig som en prinsessa han är verkligen världensbästa!) varit och firat min söta lillebror och min syster Lovisa, på onsdag så kommer de hem till mig. Då ska vi mysa till det gå på stan en stund och äta mumsigt. Lovisa och Lucas ska även få sina födelsedags presenter då!

Jag updaterar snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0