Det där med kärlek...

jag skulle vilja träffa någon som är lite sådär smågalen precis som jag.
Någon som man kan dansa runt med till dålig musik i bara underkläderna,
någon som bara utan förvarning kan ta tag i mig lyftaupp mig och ge mig en sån där filmkyss och va fånigt romantisk.
Någon som är lite "bad" men bara på ett charmigt sätt,
någon som delar mina intressen och vet hur det är när man får en såndär idé som gör att det spökar i huvudet i flera månader och man svävar på rosamoln och tror att man ska bli snorrik och sen inser att hur man än försöker att gå runt det där problemet som ALLTID står ivägen så hamnar man på samma ruta igen. (när ska jag komma på hur man gör...?)
Någon som förstår hur mycket jag älskar att vakna av en kyss i nacken, eller att när jag är ledsen så är allt som krävs att hålla om mig och pussa mig i pannan för att jag ska må 1000 gånger bättre igen.

Ja det där med kärlek...det är inte enkelt men fyfan vad det är underbart när det funkar.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 07:11:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0