Every rose has it's thorn.

Så lyder texten till en av mina absoluta favorit låtar.

"But the scar, that scar remains" är en av textraderna

Men den ger ändå hopp med raden "Just like every night has its dawn"

Så när jag sitter här i gryningen och funderar över livet som jag gått igenom och livet som jag har framför mig, så kan jag konstatera för mig själv att trotts all törn som ger bestående ärr så är roserna vackra och varje natt har sin gryning som man kan blicka mot.

Oh my **! Nu var jag lite väl djup kanske xP



Jag hade en fantastiskt roligkväll på jobbet som alltid! =D nästa helg ser ledig ut (A) mums för mys och rosé!!
Ser fram emot mysiga helgkvällar med flickorna, lite spel, lite gosiga bus katter och kanske en filmkväll med bästa vännen? ;D Vore toppen!!! <3
Måste mejla chefen så att jag får min nästa lediga helg när jag fyller 20 för den helgen kan jag lova kommer bli galen! <3

Nu blir det gonatt och imorgon väntar besök av bästa vännen! ;D
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0