Hektiska dagar, jobb, fylla och nakenbad!

Haha vilka jävla dagar det har varit!
Först en hejdundransfulla, gokart, nakenbad i hamnen (vilket jag i efterhand tror va ett rätt dåligt beslut...men vafasen jag är ung dum och var kanon packad!..dont juge me!) en söt pojke och ja den dagen är att minnas helt enkelt! :D (jag är fortfarande emot engångsligg för min egendel och har inte brytit det löftet till mig själv...stolt!)
Sen jobb under rixfm festivalens officiella efterfest i Karlstad (erik sade(?) bugade åt mig när jag plockade av deras bord ^^ haha klockrent)
Och sen har jag även lyckats halvpaja mig handled :O
Imorgon blir det en hektiskdag till i samlingen, tvättid, måste till apoteket och sen blir det jobb på kvällen...Och på söndag ska jag sova, så tänkte bara säga att jag lever och påminna om tävlingen (har fått in ett par roliga bidrag till min mejl så fortsätt skicka!)

Puss och kram från eran Suchi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0