någon att sova med.

Det vore rätt mysigt att ha någon som håller om mig på nätterna, sisådär varje natt...jag saknar tryggheten av att ha ett par starka armar runt mig när jag sover.
Någon som pussar på mig och kysser mig, någons kropp mot min rygg, någons andetag i min nacke, någon som bara finns där...

Fast å andra sidan då skulle jag inte kunna bjuda in en vän som behöver en känslomässig rehab ett par dagar...
och om mina vänner behöver mig så känns det mycket viktigare.

Förrästen så känner jag att jag har hittat tillbaka till mig själv igen och jag vill inte tappa den kännslan, är lite rädd för att jag skulle göra det om jag tillät mig själv att falla för någon sådär riktigt hårt...

Jag har mina katter och mina vänner och känslomässigrehab. är viktigt jag åkte till stockholm när jag behövde min, har jag chansen att ge någon det så tänker jag göra det. <3

Puss och gonatt imorgon blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0