- Hej kan du komma och ge mig fotmassage?!

HA *suck*
Jag blir så otroligt trött, jag har två "vänner" som bara ringer eller smsar ca. 2 gånger i månaden, för att då behöver dom min hjälp med någonting.
Jag har slutat hjälpa personer som man bara får en kniv i ryggen av, jag menar det har jag ingen som hellst glädje av. Det är inte okej att komma och fråga om saker även om det bara är små grejer som att låna skrivaren eller ett telefonnummer som jag har, när det passar er. Jag hjälper med glädje mina riktiga vänner och lägger gärna ner min energi på personer som även om de inte är mina vänner iaf ger något tillbaka nångång då och då.
Jag blir inte utnyttjad längre. För att jag tillåter inte det längre.

Fuck, varför finns det blodiglar?

Något som är ännu värre är gnälliga blodiglar, som tycker att det är så jäkla synd om dom helatiden speciellt när man inte hjälper dem med saker som dom varit vana att bara kunna be om tidigare.
Jag tycker heller inte om när blodiglarna sätter sig på mina närmaste vänner och bara suger i sig av deras energi, bara för att jag inte finns där som en passup längre!

Tack för idag!
Ni hör från mig igen imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: lina

Fin blogg :)

2010-03-31 @ 19:48:15
URL: http://liinamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0