Delkurs 2 och tatueringsplaner!

Hej alla söta! (undrar om jag har några läsare kvar efter mitt lååååånga uppehåll? kommentera isf!)

Idag började delkurs 2 i "Arbetslivets pedagogik" den ska handla om kompetensutveckling vilket jag tycker är väldigt intressant så jag har faktiskt suttit och antecknat under föreläsningen, det är något jag inte gjort sedan mitten på gymnasiet (jag hatar anteckningar) haha men nu var det så intressant så jag ville ha allt nerskrivet. 
 
Imorgon ska vi påbörja grupparbetet, det kommer bli väldigt intressant.

Jag tror att jag ska tatuera mig snart, får ju pengar imorgon.... och jag vill göra det men samtidigt så vore det en bra idé att väta tills efter resan i april.

Skriver mer imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag läser faktiskt. Trots uppehåll ^^

2010-03-02 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0