Jag brukar inte vara långsint...

men en sak har jag lärt mig av min uppväxt och det är att dåliga, falska människor kan inte ändra på sig.
Jag insåg precis att genom att gå runt och älta det här och hoppas på att få en ursäkt inte kommer hjälpa mig. Jag menar det kommer inte att hända, för en falsk och dålig människa kommer alltid att förbli just det falsk och dålig.
Och jag tänker inte välkommna en falsk människa in i mitt liv med öppna armar, nej jag har ta mig fan växtupp med en falskfasad, en fasad som jag varje dag har försökt bryta ner. 
Jag insåg att det jag har varit avundsjuk på inte existerar egentligen utan bara är en del av en falskfasad, det som alla stackars pojkar faller för det är inte äkta någonstans och i omed det så steg mitt självförtroende igen.
Jag är en bra tjej, jag är ärlig, jag är bara lite rädd ibland men jag vågar erkänna det och det är skillnaden på oss, jag är ärlig och på riktigt, du är en kass skådespelare med en falskfasad.

Med det sagt så tänker jag inte låta dig ta upp mer tid av mina tankar, jag tänker inte umgås med dig och jag tänker inte prata med dig mer än om det skulle vara absolut nödvändigt. Så nu tänker jag sova middag en stund och tacka för att jag slipper att ha ännu en falsk människa i mitt liv.

En falsk person är aldrig en bra vän till någon och jag kommer alltid ta avstånd från personer som ljuger en rakt upp i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0