Jag ska byta namn!

Yes det är precis som det låter, fast inte riktigt så allvarligt som folk tänker ^^
hah

Jag kommer fortfarande att ha samma tilltallsnamn som tidigare, jag kommer alltså fortsätta att heta Therese.
Det här kommer alltså inte att påverka personer som inte känner mig så bra.

Jag har funderat på det här i flera år, jag har mått dåligt pågrund av detta och i måndags kom den sista droppen som fick bägaren att rinna över.

Men jag kan inte skicka in några papper innan resan då jag redan har förnyat passet, härlig tajming jag har eller hur? ^

Jag berättar mer när allt är klart!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: astrid

vad blir det då? :)

2010-03-26 @ 23:47:15
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0