mitt självförtroende skenade just iväg en aning! :)

Haha imorse fick jag sms där jag blev frågad om jag vill delta i ett event i maj jag sa att det vill jag gärna!
Sen för en stund sen så ringde en tjej till mig och vi pratade en stund och jag kännde mig sådär överpositiv som jag blir av projekt som jag brinner för, jag blev till frågad att göra något som jag aldrig hade kunnat drömma om, men som jag så gärna har velat!
Det som känns så otroligt bra är även att jag faktiskt blivit rekomenderad, en person eller ev flera persoen tycker att jag är bra på det här och är lämpad för den här uppgiften!

Jag svävar lite på moln och känner mig skit glad, dock så tänker jag inte skriva ut här vad det är jag ska göra än men det får ni veta längre fram jag vet ju inte ens till 100% att det kommer och ske men det lät nästan helt klart så åååh! :D

// En riktigt glad brud! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0