3 dagar kvar!

Sen blir jag 20! vilken grej!? haha jag har nog satt förmycket press på mig själv för dagen då jag jag når den magiska åldern och nu har jag åldersnojja! Jag skojar inte...känner mig gammal! :O 
Jag har bara 5 år på mig innan jag någ min nästa mål ålder och det är inte mycket.... det är såmycket som jag vill göra på 5 år.
En sak som jag gärna vill göra är att bo utomlans ett tag, det har jag funderat mycket på den senaste tiden och det vore toppen.
Men vi får väll se vad som händer sånt går ju inte direkt att bestämma i förväg och jag lär bo kvar här iaf 2 år tilloch på de två åren är mina stora mål att skaffa en yrkeskompetens inom ett globalt yrke och starta upp och lägga mitt företag på en stabil växande grund.
Med en blå regering så har jag de förutsättningar som jag velat ha, så nu kan jag sätta igång på allvar!

Men det jag skulle skriva om var inte mina framtidsplaner utan det var om min fredag, min 20 årsdag! (jag har fortfarande inte bokat bordet pratade med dom på Korriander idag, ska ringa och göra klart bokningen imorgon eller om jag till och med väljer ett annat ställe.) Efter det så blir det självklart utgång, jag har ingen aning om vad det blir för folk som hänger med ut :P det blev ju inte riktigt som planerat men det löser sig, "the big thing" kommer senare ist ;D

Men för er som vill fira mig ute på fredag så är det Tempel som gäller! :D
Pussar och kramar (behöver fortfarande hjälp med företagsnamn!) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0