Idag är ingen vanlig dag...

för idag är min 20 årsdag HurraHurraHURRA!!!! ;D
Har redan (klockan är 8 på morgonen) fått massa grattulationer på både sms och fb, det är trevligt att fylla år! :P
Mina söta vänner som skickat massa gulliga sms vill jag säga extra tack till sånt gör mig verligen glad! <3

eftersom att jag skriver långsamt så har det nästan gått två timmar sen jag påbörjade dagens inlägg (A)  haha
men förrutom att jag har en helt awesome dag! så här långt så har jag rensat ut ytterliggare ett par fasla skitar ur mitt liv känns underbart!
Ikväll blir det middag med några av mina flickor! <3 (på en än så länge obestämd resturang, typiskt mig att ångra mig i sista stund :P)
Sen blir det party på Tempel! (kanske borde äta där också, jag menar god mat, trevlig personal och en mysig resturang dom har ju allt (A) får se ska fundera en liten stund till :P, går ju inte att boka om innan fyra ändå...)

Puss på er idag blir toppen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0