Tävling - kom med namn förslag! ;D

Hej, jag la precis up en liten tävling på min fb och jag tänkte att ni som läser min blogg skulle få en möjlighet att delta ni med!

Jag håller på att starta ett företag, men när det kommer till namn så är jag hel kass på att komma med förslag och eftersom jag inte fick igenom mitt (som jag i efterhand har kommit på var rätt dåligt...varför kan ingen berätta sånt för mig direkt? haha) så tänkte jag ge er möjligheten att vinna ett fes/bröllops arrangemang för halva priset.

Tävlingen går ut på att komma med namnförslag och den som kommer med det vinnande förslaget får priset inte svårare än så. Men här i bloggen så vore det fint om ni lockade lite fler personer till tävlingen skriv om det på era bloggar och kom gärna med mer än ett förslag för större chans att vinna!

Och vad ni än gör missa inte att få med kontaktuppgifter för vinner ni så vill jag ha möjlighet att kontakta er!

Have fun! och lycka till nu kör vi!! (Den som vinner kommer själv välja när, var, hur och varför det är fest! =P)
Vill ni så får ni självklart mejla era förslag till [email protected]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0