Underbara vänner! <3

Ibland så kan man nästan tro att mina kompisar kan läsa tankar igår fick jag en tavla som jag tittat på och suktat efter länge men jag har inte sagt det till någon, blev otroligt glad så uppskattat! =)
Lägger upp en bild på den senare nu fick jag massor att göra här hemma... (som vanligt) Blir därför tyvärr inget stan med Emelie fast det hade varit väldigt trevligt!
Kvällen igår var väldigt trevlig! Även fast jag såg en viss person som fick mig att må sjukt dåligt...varför kan inte det förflutna få vara över för alltid! Den här killen är iaf definitivt mitt livs största misstag. hur kunde jag gå på det han sa, hur kunde jag falla för en sån som han? aja gjort är gjort... finns inget man kan göra åt det nu.

Hoppas att jimmy kommer förbi med grejerna jag lämnade hos jessica igår, sen.

Men jag uppdaterar senare!
Puss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0