12 piller och sen sover vi ett dygn!

Haha det är inte riktigt så illa som det låter men snart kommer jag sluta känna smärtan i ryggen, tackar gudarna för värktabletter!

Mina 12 piller för kvällern består av massa vitaminer mest för att jag har märkt att kroppen inte funkar när jag jobbar natt såhär, iaf inte utan mina vitaminer och alger!

Piller listan;
4 gröna algtabletter (som drar ut gifter ur kroppen bla. har varit mycket mindre sjuk sen jag började ta dem man blir dessutom mindre seg i bollen när man käkar dem)
2 kapslar med stark rosenrot (för att motverka konstig trötthet)
1 D-vitamin (för att det ökar kroppens imunförsvar)
1 B-vitamin (för att det är bevisat att 99% av de som blir dementa har brist på just b-vitamin, enligt någon amerikansk studie, och den största skräcken jag har är att glömma mitt namn)
1 st p-piller (för att pappa inte vill bli morfar än och sen vill jag gärna vänta med barn ett par år till själv också^^)
1 ibumetin (för ryggen som pajjade igår)
1 extra stark panodil (även denna för ryggen, blir att ringa kiropraktorn på måndag känner mig som en krympling, är ca 1 decimeter kortare än normalt....mina ryggkotor har sjunkit ihop...igen...sen kan jag inte räta helt på mig heller...det sistnämnda började när jag kom hem som tur är!)
Och sist men inte minst 1 järn-piller (för att jag blir depp, när jag har brist på järn.)

12 piller låter illa ända tills jag radar upp vad det är för något jag stoppar i mig ^^  :P

Såg förrästen en fladermus när jag cyklade hem förut! aja nu blir det sova, kommer endast vakna för att ge katterna och mig mat under dagen imorgon annars planerar jag att sova bort hela dagen!

Pusshej leverpastej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0