Förlåt...men jag vet att jag kommer ta mig längre än...

ett skitjobb, en utbildning som inte leder någonstans och en lägenhet i Karlstad.
mest för att jag aldrig skulle ståut med att leva ett sånt standard, mellanmjölks svensson liv...och redan nu har jag roligare än så!
Jag menar, jag jobbar i en bar med massa härliga människor och där trivs jag riktigt bra! Jag kommer nog försöka hålla mig kvar där ett tag, där man trivs ska man stanna!
Mitt företag är under uppstart och jag har en såndär kännsla imagen som skriker framgång, ekonomiskt nja kanske inte men kännslomässigt och med ökad livsglädje och ärligttalat så är det allt jag stävar efter.
Dessutom så har jag min lilla hemlighet som lyfter mina dagar och får mig att må jättebra!
Hur mitt liv ser ut om två år är oklart, men det gör ingenting för jag är precis där jag vill vara just nu.

Jag har undvikit att gå till banken den här veckan, mest för att jag vill vara helt förberedd och ha alla fakta på bordet, men dels för att jag är nervös. På måndag så måste jag dock dit allra minst boka en tid. För den 1 september så ska allt vara klart(som minst iaf nästan klart), jag kan iofs inte påverka hur mycket tid dom behöver för att överlägga men jag har för mig att sånt där går ganska fort iaf när man inte har några skulder och sånt sen innan.

Jag måste även börja söka personal på måndag, om inte min vän ändrar sig innan det. Jag vet att man brukar avråda från att anställa vänner, men hon skulle fixa jobbet perfekt. Den tjänst som ska fyllas är en assistent, som anställs per uppdrag.
En person som är noga, ansvarstagande och en person som jag funkar ihop med, någon som det är roligt att jobba med helt enkelt.
Passar du eller någon du känner in på den beskrivningen? den är liten och vag men jag går mer efter hur vi klickar eftersom att vi kommer arbeta väldigt nära.
Skriv en kommentar i inlägget eller skicka ett mejl till mig ([email protected]) där du berättar lite om dig själv, så tar vi en fika tillveckan, jag kan lova att det kommer vara ett roligt jobb med mycket att göra i perioder, lönen kommer att variera en hel del beroende på vilka uppdrag som kommer in.

Puss och kram på er!! =)

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag blir så nyfiken va det är du har på gång kvinna ^^

2010-08-20 @ 14:33:04
URL: http://engkvist.blogg.se/
Postat av: Kajsa Bjäräng [FOTOBLOGG]

hejsan!

jag är en av finalisterna i en tävling!

om du röstar på mig och sedan kommenterar i mitt senaste inlägg så länkar jag dig sen lite senare!



jag är nr.7!

du röstar i detta inlägget:

http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment

skulle vara supersnällt! :)

2010-08-20 @ 18:57:46
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0