Järn-piller, födelsedagsplanering och jobb! =)

Idag har jag införskaffat järn-piller och nya d-vitaminer så ska vi se om jag kan bli av med nedstämdheten det lär märkas om ett par dagar!
Kände att det vore bra att tatag i det nu när min lilla uppåt drog försvinner i en vecka :P  haha
sen orkar jag inte riktigt med en höst-depp. i år, går det att undvika så är det ju en bra sak.

Det blir inget pr-jippo (för företaget)när jag fyller år kommer inte ha allt klart med det i tid och jag vill inte göra något halvdant! Men jag har utlovat en fest och det kommer jag hålla fast vid! ;) hur, var och allt sånt det löser sig x) 
Fredagkvällen kommer iaf att spenderas på Tempel och eftermiddagen med Korrianders goda mat och nära vänner! =)  Lördagen är ännu inte helt hundra men man fyller ju bara 20 engång och jag gillar att slå på stort (dock så håller inte plånboken med mig, så vi får se hur kompromissen blir)!!
Men på måndag ska jag sätta mig med telefonboken och ringa runt till alla och se vad dom kan bidra med, på det sättet så kanske det kan bli rätt stort ändå (A) Vi får se vad jag lyckas med ;D

Ikväll ska jag jobba, känns jätteskönt och riktigt roligt! =)
Och tillveckan så blir jag äntligen långhårig igen! =D
Duktiga Anitra kommer hit och fixar det åt mig på tisdag eller onsdag.

Men nu blir det att ta cykeln till jobbet!
Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0