Påkörd av en permobil!

Förut på dagen så var min lilla hemlighet här och hälsade på, vi åt pizza, gick en promenad med katterna och bara umgicks vilket kändes väldigt mysigt och väldigt bra.

Sen åkte jag upp till universitetet, lämnade tillbaka böcker och kopierade papper, sen sprang jag lite ärenden i stan, gjorde en investering(köpte en ny partyväska), efter det satt jag i stadsparken och funderade på hur mycket jag måste spara/jobba-ihjäl-mig för att kunna ringa personen som äger det där huset som har så mycket mer potecial än att vara kontorslokal och lägga ett bud som inte går att säga nej till sen renovera slå ut lite väggar och uppfylla en av mina hemliga drömmar...

Det jag skulle komma till var iaf denna chockerande och komiska händelse som kom när jag var påväg hem, innan jag kommit ut ut parken så kom det en permobil i högfart, men vägen var rätt bred precis där så det borde inte ha varit några problem. Dock så kör gubben i permobilen på mig bakifrån och jag flög in i en buske med mina saker överallt så reser jag mig chockad och förvirrad ser hur gubben trycker gasen i bott och åker iväg han kollade inte ens så att det gick bra.
Det gick iofs bra, men har inte äldre personer någon respekt för oss unga människor längre? *ironi*

Nu väntar jag på att min lilla hemlighet ska ringa, sen ska jag gå och sova!
Puss och gonatt (och är ni i Karlstad-stadspark och ser en mörkblå permobil som inte håller hastigheterna, spring för livet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0