Puss och gonatt!

Min lilla hemlighet var hos mig hela tvågånger på en dag (A) Mysigt! Sånt gillar jag! =)
Jag vet att vi inte kommer kunna ses så mycket i höst, men det gör inte mig någonting, eller jo det klart att det gör, det jag menar är att jag kommer ha så mycket, mycket annat att pyssla med och så har jag katterna så det är inte hela världen^
Det är ju bara ett år, sen är det bara tre månader efter det och sen så får vi se vad som händer helt enkelt ^^ haha
Jag tänker förmycket på nätterna så därför börjar det bli dags att lägga sig i tid gå upp i tid och jobba normala tider under veckorna, med mitt företag då! (vill fortfarande ha in ansökningar, skicka ett mejl till [email protected] om du vill jobba för mig i höst!)

Nu måste jag sova imorgon ska jag hjälpa en kompis som håller ett event på soltorget i Kalstad titta förbi vetja! 11-16 tror jag det skulle hålla på, vi kommer dela ut ballonger, godis och fribiljetter till Tempel för imorgon kväll!

Kommentarer
Postat av: - JenU

Kikar in och önskar dig en super trevlig lördag =)

2010-08-21 @ 12:29:48
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0