Det gör mig väldigt frustrerad...

att se att jag har rätt, för jag vill ju bevisa för mig själv att min magkänsla kan ha fel. Det är ju därför jag alltid vill försöka en gång till, för tänk om jag hade fel. Jag litar alltid på min magkänsla när det gäller andra för jag vet att den här rätt till 99% av alla fall. Fast när det kommer till mig själv, då vill jag bevisa att den har fel.
Just nu vill jag inget hellre än att ha fel, men egentligen så vet jag att jag har lika rätt som alla andra gånger.
Fast om jag känner mig själv rätt så har jag fortfarande inte lärt mig utan kommer försöka bevisa att min mage har fel om den här killen.
För visst är han en riktigt bra kille, men magen säger att han inte är för mig och magen har nog rätt.

Aja vad spelar det för roll om en vecka ungefär så får jag katt, för jag hade räknat fel på veckorna men det gör mig inget hon får mer än gärna komma nästa vecka jag måste bara köpa transportbur och hitta någon som vill leka chafför (A)
Eller ja så snart är det inte runt den 16 juli så flyttar min prinsessa in! =)
det är en heldel som skall köpas innan det men jag har redan klickat hem lite billig lyx, till katten som ännu inte är döpt, jag saknar numera bara en katttoa, klösbräda och ett silvrigt halsband. Och så kattmat såklart och kattmjölk och kattsand, för då har jag egentligen allt jag behöver. Sen vill jag ju skämma bort henne med schampo och lite annat skoj hon är ju helvit (A)och kattmynta sprej så att hon klöser på rätt ställen :O
Och kanske sån där anti klösspray till soffan så att hon inte klöser där xD
Haha aja vi får se vad det blir, är iaf väldigt glad för att hon kommer så snart =)

(jag gillar inte att bo ensam :O)

Puss och gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0