haha oj någon är arg på mig...? :P

någon som dessutom kommenterat anonymt hjälp vad mycket jag tar åt mig.

tycket dessutom att ni fick en ganska bra förklaring i förra inlägget!
Snälla nån jag har inte mått på topp direkt, visst jag kanske inte har uppdaterat jättebra innan heller och jag kommer troligtvis inte bli en sån som uppdaterar bloggen 4-6 gånger om dagen, nej för jag bloggar när jag vill när jag känner för det, när JAG har något att skriva om.
Bloggen är min, för min skull och ni som läser får gärna läsa det gör mig inget men förvänta er ingenting av mig mer än att jag uppdaterar när jag vill när jag behöver skriva eller när jag känner att jag har något att berätta om.

Okej jag kanske tog åt mig lite, men jag tänker iaf inte göra något åt saken ^^  haha :P

Kommer dock upp ett inlägg till sen jag vill lägga upp lite bilder från resan och så :) 

Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0