Jag tror jag blev träffad av blixten.

Igår hände en såndär sak som bara inte sker, man träffar en person och det säger bara klick och allt känns så rätt.
Allt det där som jag gått och längtat efter det finns personer som är så, det finns blickar som säger mer än ord.
som en vän till mig sa, det finns olika sätt att titta på någon på och den där blicken kommer få dig att måbra i många år, om det är sant återstår att se. Men jag känner mig redo för att ta reda på det.

Och jag som hade bestämt att jag inte skulle träffa någon, har just fått bevisat för mig att när man bestämmer sig för något sånt så blir det precis tvärt om.
Och även om det här inte skulle leda någonstans så fick det mig att inse att jag har ingen anledning att vara rädd för att förbli ensam, speciellt inte när det finns killar som den här där ute (A)


Kommentarer
Postat av: Elinor

I know just what you mean ^^

Good luck!

2010-06-27 @ 12:42:56
URL: http://engkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0