Ryggskott, drömmar och en längtan till framtiden.

Ja, ryggskott är det jag har och ont som fan gör det. Men ska inte gnälla allt förmycket, det kunde ju vart värre.

Just nu sitter jag och drömmer mig bort, hittade en trea som jag blev helt förälskad i..hyran är lite mycket för det jobbet jag har nu..men om företaget kommer igång och börjar rulla så skulle det inte va några som helst problem, det ena rummet skulefå fungera som företagskontor och då får jag ju dra av den delen av hyran på företaget, vilket skulle sänka hyran alldeles lagom mycket och då skulle jag klara hyran utan problem helt själv dessutom.
Ska ringa och ta en fika med min vän (och personliga företags coach) till veckan tror jag. Just det lägenheten som jag fallit pladask för lär ju knappast finnas kvar när det är aktuellt för mig att flytta till något så stort men det finns säkert någon liknande då =)
Jag har börjat drömma mindre om att flytta utomlans, jag vet inte varför men det känns mer realistiskt med drömmarna om ett liv här.
fast jag har fortfarande en längtan till solen och värmen...
aja vi får se vad som händer och sker :P

Men jag längtar efter framtiden, jag längtar efter att få börja ett liv tillsammans med den jag älskar, jag menar när man bor ihop och har ett helt liv tillsammans. Jag längtar efter det, men det ligger i framtiden.


nu ska jag hoppa i duschen och snart får jag besök =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0