53 dagar kvar :/

Pinsamt ... det där va ju lite illa .. hur lyckas man räkna fel på tre hela dagar ? ^^
Det lyckades juag ju iaf med upptäkte det idag eller snarare Astrid upptäkte det .. men iaf ... Spelningen är då fortfarande samma datum bara jag som tänkt lite fel med dagar ^^

Känslan av att hata att man känner som man gör... den gillar jag inte.
Sen så gilar jag inte att sova själv tycker att det känns ensamt :S
Någon som vill bli min sovkompis ? ^^
det mesta känns rätt knepigt och ensamt att göra själv .. jag är nog ingen som gillar att inte ha nåt att göra .. jag trodde att jag var det förut .. jag kanske till och med var det förut? Men nu hatar jag att sitta här och inte göra ett skit..
Sen så saknar jag allt "kärleksgos"...
"Kärleksgos" var förrästen ett ord som jag och Astrid kom på igår när vi väntade på bussen från skolan, jag sa att jag saknar goset mest eller mja det är iaf det som är märkbart...men inte sånt där "kompisgos" nej jag saknar det där som man bara har med en person inte hela kittet utan bara goset och myskänslan och tryggheten av att ligga i någons famn = Kärleksgos, jag saknar kärleksgoset jättemycket! <3

Men sen så måste jag säga att vi är duktiga :) Du och Jag, Du min bästa vän vi klarar det här ganska så bra tycker jag ; ) Så en STOR guldstjärna till oss!

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0