dags nu?

Träning är dagens ämne, pappa ska få köpa mattillskott det sa faktiskt skolsyster var viktigt om jag skulle börja träna igen .. även om inte han tror på sånt så ska han få åka och köpa det ;)
Nu börjar det alltså igen får se hur det går denna gången.. bra hoppas vi!  :D
Men det ska det väll göra träning mår man ju bra av ?  och kökar jag korttillskott så lär vikten hålla sig .. men om jag ens tappar ett gram mer än jag räknat med så kommer jag få samma panik som förra gången ...sånt är illa ..
Panik är aldrig kul, och vikten måste hålla sig nu har jag bestämmt det har redan gått ner för mycket denna månaden .. hur fan ska jag klara av att gå upp allt igen ?
7 kilo under okej vikten nu igen .. men vi håller tummarna lite mattillskott och träning borde göra susen... ska gå och ta en tallrik fil nu innan jag lägger mig  det gott i magen :D

Men imorron ska jag och Emma gå spåret (om hon är frisk hoppas <3 krya på dig gumman!)!

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0