En vecka kvar :)

Det är lite mer än en vecka kvar till den stora staden (eller jaah stockholm) väntar på mig ^^
Praktiken ! Jag längtar som som fasen men boendet är fortfarande lite osäkert :S Ska springa iväg och ringa till vandrarhemmet igen om en liten stund! och sen flyttar jag hem den här helgen så jag hinner tvätta upp kläder och jaah allt som måste göras innan resan praktiken och drömlivet ^^  
Imorron så ska jag och titta på pojkarna när dom spelar på en personalfest, det ska bli intressant (you know what i mean^^) haha 
annars kommer det nog inte hända mycket under helgen men jag är ovanligt glad just nu upptäckte nämligen förut att jag gått upp 2,3 kilo! C: 
Det är jättebra! :D

Men nu blir det mer skolarbete ^^

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0