Gott Nytt Liv!

Jag har länge varit på det klara med att efter studenten körkortet och balklänningen så är skiten över, därfär kommer jag iår att önska mig själv ett gott nytt liv. Ett liv utan dom största problemen som kan döpas med ett ord mamma. Dom som inte känner mig eller vet vad jag gått igenom kommer antagligen säga att jag är hård och drastisk att jag är kall och egoistisk. Medans dom som känner mig och vet vad som hänt genom åren kommer säga det var ta mig fasen på tiden kör hårt gumman du klarar det här vi finns här för dig. Som ni alltid gjort genom allt och det är jag så otroligt tacksamför!
Med det här ville jag egentligen bara säga GOTT NYTT ÅR och till mig själv ett gott nytt liv! Hoppas ni får en bra kväll och dag imorron ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0