Mitt hjärta hände.

Vilken fredag!
Vi började hos sofia och det var hur mysigt som hellst! <3
Sen kom vi in till stan också jättetrevligt vi satt inne på score med massa trevliga människor :)
Nångång lite senare sen så började jag spåra ur, mitt hjärta hände som jag så fint konstaterade för Jonas när vi gick på bussen sen. Fy fan jag som skulle vara tyst och inte visa någonting jag skulle bara va där som den där jävla perfekta stålmänniskan jag av någon anledning tykt att jag måste vara. Det gick helt enkelt inte längre ifredags, men nu kan jag säga att allt känns bättre, bättre än innan faktiskt :)
Även om jag gjorde massor av dumma saker. Men alla kan inte gå runt och va bra jämt för eller senare spårar man ur lite. Men nu lär inte det där hända på ett tag ^^ Hoppas jag!
Tack alla som fanns där för mig under kvällen iaf! Ni betyder massor <3

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0