Sovkompis SÖKES! xD

Jag letar efter någon att dela långa ensama nätter med ... haha okej så långt kom jag innan gapskrattet kom ;)
Sova skulle jag göra iaf och ensamt e det :/  så varför inte egentligen? 
Vill känna mig trygg när jag sover igen (A)
menmen det kommer väll snart hoppas jag! ... gillar inte att se mäniskor som skrämmer mig på tala om något helt annat!
Det finns väll egentligen bara två personer som får mig att känna en sån rädsla och ett sånt obehag som jag kännde förut .. så jävla nära att tårarna kom och ända såg han inte mig! men jag kände i hela kroppen att det var han.... blev helt stel kändes typ inte som om jag kunde röra mig, hade inte du vart med så hade jag sprungit rakt in i skogen! :O
Jag vill känna mig trygg och måbra och inte känna ensamhet och obehag ..:S

Men jag är iaf fortfarande Glad (förutom den obehagliga händelsen förut) :D

Men gumman ring! I'm wating (A) <3

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0