Vad fasen ska jag göra som PA?!

Paniken kommer sakta... skickade ett mejl till lilla alex men kom på att jag inte vill göra nåt sånt .. så nu måste jag komma på nått nytt ;O
Projektarbetet till trean ... ska lämna in en ideskiss om lite mindre än enmånad! :O
Jag kommer nog att göra nått själv om ingen drar i mig och säger typ nu gör vi såhär (A)
Men det blir kanske ett arr eller nåt som har med killarna i The Combination att göra... men jag vet inte än .. kanske gör jag nåt helt annat finns ju sååååå mycket som jag drömmer om att göra .. typ resa jorden runt ? xP
Åka undervattensscooter :D Flyga ?! ^_^ haha okej asså hur man nu ska kunna göra vad man nu vill göra som ett PA det måste man ju också komma på ;O
Och sen vore det kul med en grupp .. men ingen jag känner som vill göra nåt jag vill göra liksom xP
Så det blir nog att dra igång nått själv ^^
Men den stora frågan ligger fortfarande i vad! ;O
Jag vill göra något stort som känns omöjligt (A) och sen visa att det går ...
jag gillar att besvisa sånt för mig själv sen vill jag ha nåt som testar mina gränser... och hellst vill jag redovisa allt med en film ? (A)
Samtidigt som jag egentligen bara skulle vilja lära folk att lyssna på sina egna drömmar! (A)
Har du någonsin på riktigt ställt dig frågan vad vill jag göra? Om det inte finns några begränsningar du får göra vad du vill! Vad skulle det vara? :P
Jag vill uppfylla drömmar! (:
Kanske ska göra det som PA ? Går det? :O
Vore sjukt kul iaf! :D

Men nu ska jag sova!
Imorron så blir det studiebesök på ett tryckeri!

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: astrid

du kanske kan arrangera en stooooooor, megastor spelning som pa :) Och sen göra snygga affischer (din inrikning) o sätta upp över hela staden :D typ en endags festival :D med en massa olika slags musik, poesi & annat grejs :D Jag skulle koma iaf (A)

2008-05-09 @ 00:38:59
Postat av: Madde

Håller med Astrid där, du borde ordna en endagsfestival. Passar ju dig perfekt :)

2008-05-09 @ 14:55:38
Postat av: Erik Keding

tryckeri? Jag vill också göra ett studiebesök på det :D

2008-05-09 @ 18:29:12
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Erik Keding

Svar: en kommentar då och då är bättre än ingen kommentar alls :)

2008-05-10 @ 13:08:14
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0