Fuck me!

Jag har faktiskt varit jätte duktig på att sluta med mitt problem som desperat alltid försökt att dölja, dock har jag varit duktig på att sluta med det efter att jag gjorde det värsta tänkbara jag kunde!
Varför ska jag va så in i helvete lik henne på den punkten, varför kan jag inte bara knipaigen ibland?!
Förlåt jag är verkligen ledsen för att det var du som fick ta smällen för att jag skulle vakna på riktigt. Men kanske var det undermedvetet det jag ville att något skulle hända att något skulle stoppa det här!
Förlåt, jag förstår att du är arg på mig och det är du med all rätt. Jag begär inte att du någonsin ska förlåta mig för det här, men jag lovar att nu ska jag fan se till att söka hjälp om det finns.
Kanske kan prata med en psykolog eller nått :S
Det dumaste jag gjorde var att inte erkänna, men jag fick panik jag har alltid försökt dölja att jag gör så där.

Jag lägger mig alltid och rullar i törnen på hösten när rosorna dött ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0