Jag hatar dryga brudar som tror att dom fattar allt ^^

Gud vad jag längtar tillbaka till stockholm ibland! Jag passade in där, här är allt bara stört ibland^^ 
Vet ni varför min bästa vän är en kille?  För att killar inte tar allt man säger så jävla personligt och ändrar på sanningen så att den passar dom bättre! För att killar klarar av att lyssna på det man faktiskt säger och kan ta det till sig på ett annat sätt, kort och gott killar är mer normala än tjejer jag blir så trött på småstadsbrudar som tror att dom äger marken dom står på.
Nej tackar vet jag den hårda attityden som gör att man klarar av dagar som denna ^^ 
Ibland älskar jag mitt sjäklvförtroende lite mer än annars! <3
Det här är nog även en anledning till att jag vill in i den hårda mansdominerande branchen som jag söker mig till! C:

Nej nu blir det mer té och sex and the city!

Kommentarer
Postat av: Madde

håller med dig helt på den punkten, killar är mycket bättre på att lyssna och inte snacka skit! :)

2008-11-01 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0