Skolan! ^^

Idag har jag känt mig sådär slö och go som man gör ibland är nog på väg att bli sjuk ^^ men det går kanske över innan det bryter ut.  man få ju hoppas. ^^ 
Sitter i skolan nu iaf vankas redovisningar snart sånt e trevligt C: 
 
Ska till Linda ikväll iaf det blir nog trevligt och mysigt tänkte ta min flaska "Black Towel" som jag fick i 18 års present ska se till att spara flaskan den e lite najs, kan bli en kul inredningsdetalj (A) 

Ooooh jag slutar aldrig drömma vill verkligen fixa min egen nattklubb! Har såna drömmar om inredningen! Jag vet precis vad jag vill ^^ haha jag älskar det! <3

Hoppas alla får en najs kväll kommer nog jag ha! 

Kommentarer
Postat av: Madde

dumt att jag inte kan va med ikväll :( kom på igår att jag lovat victor att gå på bio ikväll.. men hoppas ni får trevligt iaf, jag får va med nästa gång!

2008-11-07 @ 16:06:00
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0