En drömvärld!

Har ni haft den känslan någon gång, jag menar känslan av att gå runt och leva i en dröm. Det som händer hemma känns inte verkligt (hur kan det hända när jag inte är där^^ hehe nej vet inte varför bara är så.)
Och allt som jag får va med om här känns än mindre verkligt!!
Jag har ett liv här ett liv på toppen! Det ni, det trodde jag aldrig för fem årsen.
Och här sitter jag och funderar på mitt liv om 10 år hur vill jag att det ska se ut vad är min fantasi min största önskan om det livet? Jo det vet jag precis! Jag vill ha familj, jag vill ha barn, jag vill ha en underbar man, en söt hund och en karriär! Och det är precis där det inte går ihop, men jag ska få det att gå ihop.

Jag är 18 år jag har hela livet framför mig! Klart som fan att jag kan lyckas med det, det är bara en baggis!
Det svåra kan bli att få det exakt i dom ramarna med dom personerna jag vill ha där. Men jag kan lyckas med det också allt handlar om kompromisser, mina kompromisser.
Jag är bra jag är jävligt bra och den inställningen till mig själv tänker jag fortsätta ha det är då man kan.
Folk kan säga - vilket självförtroende du har hur lyckas du hålla det på topp? (Jag har fått den frågan mer än en gång.) Det har inte alltid varit så och dom som känner mig, dom vet vad jag gått igenom. Dom vet att det inte alltid har varit lätt, men jag skulle vilja säga att det aldrig har varit lätt.
Visst vissa perioder så har det gått lättare.

Men som jag brukar säga "Livet är en dans på rosor, man trampar bara på törnen ibland." men jag tror att det egentligen borde vändas på för livet är en dans på törnen man råkar bara trampa på rosenbladen ibland.

Jag vet att jag kan, jag ska bara göra det också! ;)
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0