Ojsan :O ^^

Haha såg just att jag inte skrivit något på tre dagar woow ^^
haha nej men har haft fyllt upp i onsdags fyllde jag ju år!! så då blev det utgång på kvällen dels pga det och dels pga att Malin hade ett Showcase för ett band uppe på mosebacke. Det var trevligt och dom var bra! :D Vilken scenkänsla dom killarna hade! :O Det ska jag hjälpa mina pojkar att öva upp! :)
När jag kommer hem så kommer det hända mycket (A) På alla plan! Har så mycket idéer, så mycket nya saker jag vill göra! C: Jag har en plan! :D

Sen i torsdags så var jag på kurs även den på mosebacke haha lite komiskt men så kan det gå ;)
Det var väldigt intressant dock så var det en dansk kille som drog sitt föredrag på danska så under hans talan fattade jag ingenting alls. ^^
Det blev att dra till en festbåt efter det och dricka gratis sprit äta godmat och så på liveband, sen drogs det iväg till Debaser (medis) för en fortsatt utekväll, mer liveband och mer gratis dricka xD ^^ haha och sen igår blev det en lugn "paus"-dag det var kurs på dagen och sen lunch på kupolen! :D Det var mumsigt! (:

Det blev lite handlande sen jag köpte en present till mig själv en "Lelo", sen blev det två par nya fransar lite örhängen och ett par strumpor :P Idag så kommer minna vänner upp eller iaf några så blir det utgång till Debaser (Slussen) idag ^^ men först blir det mat på "London" :)

Puss på er! <3 (har en jätterolig sak att berätta för er men tänkte göra det i ett inlägg nästa vecka ist (A))

Kommentarer
Postat av: Mariia

Snygg blogg ;)

2008-09-27 @ 13:57:59
URL: http://mmariiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0