Backyard Babies!

Idag fyller Madde 19! (ett år kvar till 20 xO) GRATTTIS!!! =)
Hon ska firas ikväll med allt vad det innebär, eller för mindel ska det bli en nykterkväll eller jag ska hålla mig på rätt nivå jag får nämligen inte va bakis imorrn! Då blir resan till Nora ett helvete ^^
haha men Madde ska iaf firas blir fika/mat hos henne först sen bär det av till nöjes och Backyard Babies!
Ska bli jättekul! Och jag ska stå långtfram och dregla över Dregen som är äkligt snygg! =)

Men innan allt det här så ska jag söka ett jobb som jag jättegärna vill ha, ni får hålla alla tummar och tår för att jag får det. Pappa bara skrattar åt mig men jag vill faktiskt ha det här jobbet! Så jag måste duscha, skriva ut mitt CV, baka en kladdkaka och sen blir det dra in till stan en snabbis!
Sen hemma och fixa sig för ikväll =)

Puss på er berättar mer om Nora sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0