En morgon av tankar om bröst, bullet och lite festival!

Mamma ringde förut och frågade om hon skulle beställa bh:n som jag ska ha underbalklänningen, jag förklarade sitvationen med dom sjukt snabbt växande brösten och förklarade att jag nog redan nästa vecka kommer behöva en annan storlek och att det nog är bäst att vänta. Mamma konstaterade då lite finns att det var en jävla tur att hon inte tagit måtten på mig än!
Det mest komiska är nog ändå att det ena bröstet växer något snabbare än det andra och redan nu ser bh:n förliten ut på ena sidan ^^
Det blir nog ett måste att inhandla en ny nästa vecka så här kan jag ju inte springa runt ^

Sen sitter jag och funderar på Bullet (killarna från växjö), jag har verkligen fastnat för dom och man blir riktigt pepp av att lyssna på dom! Redan efter en halvlåt så känner jag som inte velat festa på ett bra tag nu att fyfan vad skönt att madde fyller år på fredag så att man får parta lite (A)
Det får mig även att längta ännu mer till Peace and Love 09!

Festival! Oh finns det något mer underbart än kännslan när man sitter i en halvtrasig stol utanför tältet med en ljummen öl i handen, eller att varje dag få stå och hoppa och skrika framför en scen med tusentals andra härligt glada festivalmänniskor och kännslan av att garanterat träffa nya människor varje dag!
Men det jag älskar mest är bilresan hem, när man sitter där luktar gammalfylla blandat med gud vet vad, man har något som liknar dreads i håret och i bagarget så ligger det en miljon nya upplevelser och minnen som du delar med så många människor! Du är påväg hem till ett varmt bad och en mjuksäng efter en vecka i tält när du antagligen inte duschat mer än engång. Du är glad lycklig utmattad och längtar redan till nästa år och undrar vilket härligt gäng som du kommer åka med då.
Puss. Kyss. Smek. Hångel. Musik. Festifuckingval!

Puss på er!
Nu ska denna bloggande festival älskare åka in till stan för att äta lunch med en kär vän!
Och vid 3 är det möte wiho! =D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaså? Vadå för bok? :)

Men jag vill faktiskt inte det :P hehe..

2009-02-19 @ 19:41:49
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0