Gud så negativ...

jag var bort till mamma och åt lite mat, jag har varit på jättebra hummör och tänkta att entimme där nog inte ens kunde förstöra det idag och jag hade rätt. Trotts den genom trängande negativa inställningen som fanns till nästan allt hade jag det ganska trevligt med min syster en stund kunde till och med prata med mamma utan att det kändes som om jag började koka.
Gubben var allmänt grinig och jag konstaterade att vad han säger tycker osv. det ger jag fan i.
Mamma pratade jättemycket om resan hon vill göra till gran canaria med mig och jenny vecka 16 vi får väll se hur det blir med det, vore ju inte fel med sol iofs! :D
Men saken är den att när jag gick ut genom dörren var jag inte sur bara lättad (och lite irriterad vilket fick mig att ringa Jimmy och då släppte det som vanligt direkt!), men jag var lättad för tanken på att efter studenten så ska jag säga byebye till livet där helt och hållet, trotts mammas negativa inställning till mina nattklubbs planer så är det ändå pågång!!
Så fuck her, fuck them all! ^^  haha nej men seriöst varför ska jag bry mig om dom alls när jag tänker stänga av dom sen ?



(haha jag skrev det här igår men glömde publisera det, aja här e det iaf ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0