Sega uppdateringar.

Fortfarande ingen ny design jag är ledsen mina vänner men jag har inte orkat.
Jag har inte orkat tvätta mitt hår eller se mig ordentligt i spegeln.
Jag är trött och förvirrad.

Eller vet ni jag är glad också för jag blev så otroligt lättad idag, lättad för att orden som borde ha blivit sagda för längesen sas idag.
Imorgon blir det fika med Johanna det var årsen vi träffades så! Det ska bli så kul att få sitta ner och prata med henne ta igen några fölorade år och förhoppningsvis få en ny start. Prata gamla minnen och bara va dom där människorna vi engång var igen för en liten stund sådär som vi blir när vi ses på bussen hem eller inne i en affär snacka som om tiden emellan aldrig hänt.
Jag saknar flickan som engång var den mest värdefulla människan i mitt liv. Hon var min allra bästavän.

Men nu blir det sömn!
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Precis, det jag menar :D

2009-01-19 @ 00:29:30
URL: http://emmadahlen.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack :D

2009-01-20 @ 00:11:46
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0