Lite mer allmänt xO

såhär snyggt och ordningsamt har inte jag haft i mitt rum sen typ ... lååångt innan jag gjorde om! :O  Måste säga att det är riktigt skönt, jag ska sälja min gamla spegel har jag tänkt och så lite smått och gott ur garderoben lite gamla böcker som jag nog inte kommer läsa igen och sådär .. men först måste jag orka fota grejerna och lägga upp det på tradera :O 
säger till er när det händer det lär dröja ett tag (A)
Jag är sjukt seg nu förtiden och måste börja prioritera skolan lite högre fick en grym idé till mitt PA förut så jag ska dra igång och fixa det i ps sen tänkte jag, sen ska ju rapporten skrivas och ett manus till föreläsningarna måste förberedas några svenska uppsatser bör jag göra, lite historia och religonen måste pluggas in! :O Men även om listan just nu växer känns det inte så farligt mycket ändå :O

Men nu tillveckan måste jag och Maria sätta oss ner och skriva ner allt material vi behöver till projektet vi ska göra under våran praktik och så måste vi göra en skiss och fota lite människor xP
Det tar nog inte så långtid måste bara prata med henne om vilken dag vi ska göra det.... onsdag kanske kan funka ^^ 

Sen så börjar jag bli riktigt nervös och klädnojan börjar ta vid på riktigt vad fan ska man ha på sig :O (Berättar mer om denna punkt eftera att den inträffat.)





Jag planerar att ha ett eget avsked för kajsa ... tror inte att jag fixar begravningen :/  Ska iaf försöka ta det nästa vecka ... Jag ska göra samma sak som hon gjorde engång för att visa vad mycket jag betydde för henne jag ska bränna en stor röd ros, det är något jag inte riktigt förstår hur hon tänkte med fortfarande men det var hennes grej så det är vad jag ska göra och så ska jag skänka henne mina tankar för att sedan gåvidare som hon ville att jag skulle ha gjort. <3
Är det någon mer som vill säga hejdå till henne men som inte orkar eller har möjlighet att gå på begravningen (vet inte hur många som kände henne som läser här troligen inte många men iaf.) så får ni jättegärna vara med på min stund, begravninga var någonstans strax utanför oslo vad jag förstod men har inte kollat datumet eller tiden så noga eftersom jag inte planerar att närvara.  






Men det var allt för nu, vi hörs och jag kommer säkert skriva igen i eftermiddag kanske en bild och beskrivning av maten jag kommer laga åt familjen fransson ^^
Jag tror det kommer bli lyckat men vi får se jag ska köra utan recept och något jag aldrig tillagat förut men det är nog inte så svårt, består mestadels av pasta och mossarella XO

Puss på er iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0