Party!!! :D

Ni anar inte vad taggad jag är inför kvällen det kommer blir super kul! :)
Jag kommer dricka lite mer än vad jag kanske borde men jag får göra det ikväll jag ska tahand om mig själv ha super kul med mina vänner kanske slå ur mig lite aggritioner på idioter som tafsar (och hörni Italien var bättre än arena tänk er då vilken nivå arena har, killar skäms!) Det här är bara i Karlstad och jag säger det igen ingen annan stans vad är det för stört fenomen!?

Jag hoppas verkligen att det inte finns någon alls som tycker att den stämpeln är en bra sak för karlstads uteliv och jag vet precis vart problemet ligger.... jag ställer mig kanske verksam i den frågan om jag inte får något vettigare för mig efter gymnasiet ^^   
Annars killar man kan faktiskt få känna på tjejer utan att tafsa på ett uppenbart sätt på dansgolvet, jag vet många som behärskar den tekniken, men den jävlen som tar mig på brösten ikväll kommer inte få en kul natt! ( trevligt att jag varnar mina offer på ett ställe där dom garanterat inte kommer läsa.) ^^
Mina bröst tar man inte i förrän jag yttrar något annat, svårare än så är det inte ;)

Jag ser iaf fram emot kvällen det var det jag ville få fram sen kom det andra lite som på köpet! ^^
Idag ska jag träna lite yoga, ta ett långt bad lägga ansiktsmask, lyssna på hög musik och fylla dagen med EGEN TID! <3

Kyss på det och puss på allt! Idag är min dag våga inte sabba den för mig (A) X'D hah^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: jag har valt den :D är så nöjd

2009-03-27 @ 12:35:08
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0