Vila i frid Kajsa! <3

Hur fan kunde hon göra så mot dig? bara för att du var stark, bara för att du sa dom där orden.
Hur fick jag dig att vilja så mycket? Vem är jag att påverka någon som jag lyckades påverka dig?
Du anar inte vad stolt jag är över dig, du förstår nog inte hur glad jag lyckas vara genom den här skiten bara för att du valde rätt väg tillslut. Det tragiska är att det ledde till din död, det tragiska är att hon var svagare än dig och att det orsakade att ingen av er finns här idag.
Kajsa jag saknar dig, jag hade ingen aning om hur starka dina känslor var för mig och att det var dom som fick dig att ta steget ur skiten. Din vilja att vara hos mig... du vet vad jag alltid har snackat om viljan och att viljan är den starkaste vägen bara man vill nog mycket.

Just nu har jag svårt att hålla tårarn tillbaka, men jag ska inte reagera än, jag måste vara hos folk som kan ta hand om mig när jag faller ihop, 8 timmar till måste jag hålla tårarana innom mig. Men vad är 8 timmar om man tänker på dom som paserat... oh kajsa varför lämnade du mig så här?  kunde jag inte fått fortsätta va arg på dig? 
Varför dra upp alla gamla kännslor på mig få mig att ångra mina beslut, när jag egentligen vet att det jag gjorde och sa var bäst för mig och även för dig.
Älskling sov så gott, lek med änglarna, jag kommer med tiden. <3

Jag lämnade dig för att du hade förstört mig som det var då... du vet att mina kännlor för dig hade gjort det omvända som dina gjorde mot dig om jag stannat.... du ville inte dela det livet med mig du ville bli en del av mitt liv det sa du själv.
Jag sörjer att mina vänner missade en underbar tjej som betydde så mycket för mig, jag sörjer att anledningen till att hannie satte sprutan i din arm var att du ville vara hos mig och leva länge, att du ville sluta med drogerna att du ville sluta med livet i Oslo, du ville verkligen börja om och viljan var att leva påriktigt för kärleken till livet i stället för drogen!
 Den tjejen var det jag blev kär i och det vet du! Fan vad jag har saknat dig...och jag kommer sakna dig ännu mer nu! <3<3

Jag ber för ett liv efter döden och en andra chans med dig....kanske ses vi i en annan värld om 70-80 år. ;)
Du var underbar och du är underbar, mina kännslor är så splittrade om allt som har hänt, men som du sa när du kysste mig första gången för snart ett år sen  "livet är något du skall leva till fullo, sök efter kärlek och kan du inte finna den sök igen, en dag står den framför dig"  <3
En dag kommer jag finna den igen eller hur Kajsa? För visst löser det sig? ;)
Kyssar i massor till min ängel! <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

=(

2009-03-16 @ 17:35:24
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0