Gonatt! <3

Nu ska jag ta kvällen även om det här är tidpunkten på dygnet jag älskar mest, jag menar du jag får en stund själv i tystnad med ett totalt lugn runt mig. Känns bra att flytta snart 3 och en halv vecka kvar, då kanske jag kan vända rätt dygnet sen.
Funderar på tema till inflyttningsfesten måste bestämma det snart så att jag kan börja planera jag har tre förslag;

Nitar, läder och rock n'roll!
Det här innebär skinjackor, läder piskor ja you name it men det ska ha en känsla av Rock N'Roll!             

Oscarsgalan

Det blir klänning, skorta, röda mattan, lockigt hollywood hår hela grejen med snittar och champange(?)

Det sista ströck jag nu i skrivande stund från förslagen det kommer inte att vara med.


oavsett tema blir det självklart prisutdelning vem har tagit temat på största allvar?

Imorgon blir det fika på stan och en rundtur i affärer för att kolla läget vilket kan va enklast att fullfölja. Så nu får ni ha en omröstning tycker ni att det kvittar och inget säger så kommer jag avgöra själv :P

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0