En lycklig känsla i magen.

Jag brukar säga att jag blir glad i magen, just nu så känner jag att den kännslan har fyllt mig.
Han med ett stort H min lilla hemlighet, förstår vad jag menar han har sett lite av det som jag pratat om och det får mig att må så sjukt mycket bättre än jag har gjort pålänge.
Det här gör att mitt krav nog lät mindre jobbigt och definitivt mindre konstigt och det får mig också att måbättre.

Och utöver det så har jag ett företag pågång, ett företag som andra personer tror på! ett företag som folk tror att jag kommer kunna lyckas väldigt bra med och det tänder min låga igen den som Hasse aldrig trodde skulle slockna borde nog dra iväg ett mejl till honom och berätta att jag är pågång igen =)
att jag är tillbaka från depretioner och utmattning ^^


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0