kräftstjärtar och gravlaxsås! MUMS!

Jag tyckte att jag var värd att fira lite idag för jag har verkligen bestämt mig när det gäller det här och jag är beredd att satsa allt!
På det sättet så är det väldigt skönt att bara ha sig själv att ta hand om, jag behöver inte tänka på vad som händer om jag inte lyckas utan bara hur det går om jag klarar det och då kan jag ha rätt inställning.
Jag har förståss katterna men dom ger mig bara styrka! =)
Just nu är jag inne i en såndär spiral när jag vet vad jag vill när det gäller nästan allt och det känns verkligen jätteskönt!

Som jag skrev tidigare så kommer jag att jobba med kärlek, jag kommer även att jobba som arrangör och min tredje ledtråd får bli....det är bara fantasin som sätter gränser! =D

Woho I'm awesome! haha ^^ 

Puss och gonatt! <3

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

jobbet verkar ju toppen!lycka till

2010-08-04 @ 23:36:06
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Linda

fan, hörru.

Jag ska försöka se om jag kan hålla mig vaken imorgon,

känns som vi borde prata lite

haha, jag har sovit de senaste gångerna du har ringt och det är fan katastrof.

Ring mig imorgon om du har möjlighet : )

puss

2010-08-08 @ 05:55:16
URL: http://lindaflorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0