Min dygnsrytm är total sabbad!

Jag är som piggast klockan 6 på morgonen och runt tre på natten? hur fan gick det till liksom? xO  Haha
Ska snart knapra i mig alla dom där pillrena jag tar dagligen...10st om dagen är jag uppe i och då är det bara vitaminer som jag konstaterat att min kropp haft brist på halva mitt liv^^ Sen jag började med mina piller så har jag till och med gått upp ett par kilo det ni var inte igår jag såg ett såpass stort + på vågen ;D

Just nu sitter jag här och skrattar lite för mig själv åt saker som inte en jäkel skulle förstå, myser med katterna och tittar på en riktigt dålig film som går på tv och snart är slut.
Imorgon ska jag skriva det sista på affärsplanen och ringa killen med bankkontakten, efter det ska jag försöka få en tid på banken för fredag. Sen är det bara att hålla alla tummar och tår (sen så kan ni hålla tummar och tår för min lilla hemlighet och mig)

Min magkänsla tycker väldigt bra om allt som händer runt mig just nu, kanske är det nu som allt ska börja vända? Kanske är det nu som saker ska börja gå bra och fungera? kanske är det nu som framtiden börjar komma? Det kanske är nu det händer?

Men nu så ska jag sova! Gonatt mina vänner! ;D

Kommentarer
Postat av: ELIN

Tävling i bloggen :)

2010-08-12 @ 07:20:48
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: mk'

Sv: Hahaha ;)

Jodå, det är fint med mig! Ska precis börja göra mig i ordning inför kvällens bravader som dock inte är så fartfyllda som de låter. Bara kolla på lite Oskar Linnros och Amanda Jenssen på Göteborgskalaset :)

Själv då?



Och tack! :D

2010-08-12 @ 13:11:52
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0