En miljon

eller tio skulle inte direkt sitta fel.
15 st trisslotter är påväg hem till mig nu vann dem i en adventskalender och ärligt talat så är chansen för att vinna en miljon ungefär lika stor som den är för att vinna 25 kr, eller mja det är inte alls sant men ändå. Tänk om jag vinner massa pengar (drömmer mig bort ordentligt just nu!) vad mycket man skulle kunna göra! Låg i badet en stund (fastnade där, som vanligt) förut och tänkte på just det jag skulle sluta mina jobb och ägna hela min tid åt företaget, så att det verkligen kommer igång ordentligt. Jag skulle fixa en bättre lite större lägenhet. Jag skulle beställa en resa och åka bort ett tag. Men allt det här är bara drömmar, drömmar som kräver massor med pengar. Nu ska jag ta bussen till IKEA och köpa den billigaste taklampan jag kan hitta som inte är en rislampa (katterna hade sönder den gamla)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0